تقویم تبلیغاتی و نقش آن در ارتقای برندسازی و جذب مشتریان

عنوان

تأثیر استفاده از تقویم کاغذی بر روابط تجاری و ارتباط با مشتریان

چکیده:

تقویم کاغذی یکی از ابزارهای مهم در سازماندهی و برنامه‌ریزی روزانه است که به عنوان یک راهنمای کاری برای افراد و سازمان‌ها استفاده می‌شود. در این مقاله، به بررسی تأثیر استفاده از تقویم کاغذی بر روابط تجاری و ارتبسر رسید ۱۴۰۳ چاپیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *